wtorek, 1 marca 2016

WŁOSY | SKÓRA | PAZNOKCIE – HUMAVIT

Witam, chciałabym dzisiaj podzielić się z Wami czymś co odkryłam zupełnie przez przypadek. Szukałam czegoś ze skrzypem, dla mojej skóry, bo dowiedziałam się od koleżanki, że jej skóra po takiej suplementacji odżyła. W aptece trafiłam na tabletki HUMAVIT, które prócz skrzypu zawierają pokrzywę i drożdże piwowarskie. Zaczęłam je więc brać zgodnie z zaleceniami czyli dwa razy dziennie po dwie do lub po posiłku. Ja sobie biorę je rano do śniadania i wieczorem do kolacji. 


Opakowanie zawierające 150 tabletek kosztowało mnie 11 zł i właśnie je kończę. Biorę je od ponad miesiąca i udało mi się jak dotąd nie pominąć żadnej dawki. Zaraz zacznę kolejne opakowanie – tym razem kupiłam mające 250 tabletek za 15,50 zł. 
Kupiłam je z myślą o skórze, jednak nie zobaczyłam jakiejś dużej różnicy. Natomiast moje paznokcie i włosy rosną jak szalone. Fakt, do włosów stosuję też inne specyfiki, ale myślę, że to również im pomaga. A moje mizerne paznokcie rosną bardzo szybko, a bardzo łatwo mi to zaobserwować, ponieważ noszę hybrydki i widzę jak szybko mam odrost. 


Szczerze polecam te tabletki, są w super cenie i nie są jakieś ogromne, co daje nam wygodę w braniu ich.
A czy Wy macie jakieś fajne tabletki podobne do tych? Chętnie wypróbuję. :)

/Paula

2 komentarze:

  1. Łykam Biitebal i jest świetny! U mnie mega wpłynął na paznokcie :)
    Humavit też używałam i muszę użyć jako zamiennik Biotebala żeby sie nie przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o super, jak skończę nowe opakowanie to kupię Biitebal! :) Dzięki za informację :)

    OdpowiedzUsuń